prosím o pomoc
Jájinka
Moc Vás prosím, mám 28letého bratra, který užívá drogy. Rodiče jsou už na samém pokraji svých sil a vlastně bratrovo chování nás ničí všechny. Prosíme ho, aby se vzchopil, stále nabízíme pomoc, ale vždy jen slibuje a stejně nic neudělá. Stále se na něj lepí takové existence.
Prosím, nejsem moc počítačová, je nějaké odvikační centrum mimo civilizaci, kde by mohl zkusit začít znova, jsme od Mladé Boleslavi.
Děkuji Jana

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
síť služeb pro uživatele je u nás poměrně dobrá, je jen třeba velmi pečlivě vybrat. A hlavně si musí vybrat bratr sám, po konzultaci s odborníkem, musí se on rozhodnout, že chce změnu, což se zatím asi nestalo. Existuje ale i pomoc pro Vás a Vaše rodiče. Věřím, že jste už hodně vyčerpaní a určitě si ji zasloužíte. Také byste mohli získat nové informace a nápady, co by se dalo ještě dělat, jak bratra motivovat ke změně. Můžete se obrátit např. na Ambulantní centrum Laxus v M.Boleslavi
http://www.laxus.cz/centra/ambulantni-centrum-hradec-kralove/ambulantni-centrum-mlada-boleslav/.
Je také možné využít služby naší Poradny pro rodiče a příbuzné Sananim
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html, pokud by pro Vás byla Praha příhodnější.
Přeji hodně sil a ať se brzy začne situacce měnit k lepšímu.