testování
Evelína
Dobrý den,chtěla bych manžela nechat otestovat na přítomnost drogy v nějaké akreditované laboratoři. Můžete mi poslat nějaké kontakty? Počítám s tím, že si test zaplatím. Nechci jen test z lékárny, kde se zjistí přítomnost ze slin nebo moči.
Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím, Evelíno.
Obrátit se můžete na Ústřední toxikologickou laboratoř a to i v případě, že jste například mimo Prahu, zde kontakt:
Ústřední toxikologická laboratoř
Areál Dětské kliniky 1p. budova A2
Ke Karlovu 2
Praha 2
Tel : 222 967 188
V toxikologické laboratoři si můžete nechat udělat rozbor, většinou se provádí z moče, kde se v porovnání s krví drží toxické látky mnohem déle. Do laboratoře se dají vzorky odebrané moče přinést osobně, pokud jde o mimopražské žadatele, lze vše vyřídit poštou. Je třeba přiložit žádanku od lékaře, postačí praktického. Výsledek testu je hotov cca za týden a je zaslán k lékaři, který žádost vystavil, u něj pak i probíhá úhrada. Dle mích posledních informací stojí detekce jedné látky 487,-Kč (příklad: THC + Pervitin 2x 487,-Kč, pouze pervitin 1x 487,-Kč...).
Základní informace o testování zde:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Stačí to takto?
Když tak ještě napište.
S pozdravem MK