Antidepresiva
Honza123
Ahoj mám dotaz,
Kamarád mi dal 2 tablety antidepresiv popis : cca 1cm veliké žluté a na tom obličej říkal že to není ani na předpis a dá se se to koupit v každé lékárně.. Abych to vysvětlil rád experimentuji s omamnýmy a psychotropními látkami :) takže první věc která mě napadla byla ta jestli bych mohl mít ňáký stav ( např. jako po valiu ) :D po užití ( deprese nemám ) např. Dvou tablet nebo po rozdrcení a šňupnutí :) .. Díky za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Honzo, opět Vás zdravím.
Z tohoto popisu opravdu nelze určit o jaký lék (a jaký typ léků) se jedná. Kamarád Vám mohl dát cokoliv.
Dále, nemůžete počítat s tím, že Vám na této poradně, která má ve svém poslání především pomáhat z drogové závislosti či minimalizovat rizika užívání, budeme poskytovat rady ,,jak se dobře zmastit". Zde opravdu není diskusní fórum drogových nadšenců. Doufám, že to i teď pochopíte.
Také byste s ohledem na nízký věk měl zvážit, jak se sebou budete dál nakládat, zdá se mi, že velmi riskujete. Váš organismus, včetně psychiky je ve vývinu, podobné experimenty Vás mohou mnohem více poškodit než kohokoliv jiného. Zvažte to.
S pozdravem MK