Vedlejsi ucinky pervitinu nebo prekopnuti?
Sandra
Dobry den, nestalo se mi to poprve, ale uz jsem neskutecne zoufala. Prave tedka to prozivam, to stejne vcera a jeste i driv kolikrat. Nejspis je to kdyz to prezenu s pervitinem(kazdodenne uzivam,nekdy mensi nekdy vetsi davky),zda se mi ze kdyz to prezenu tak se toto stava a ze jsou to priznaky prekopnuti, ale zase nemam pocit, ze bych toho\"sjela\"tolik.Vcera pri intoxikaci to zacalo,pak jsem usnula (spis asi bděla) a dnes sem si dala uz jen málo ale jeste vic se to naopak zvysilo a tedka k tomu co mi je. Neskutecne me boli spanek, nesnesitelna bolest, tlak v nem, nejde to vydrzet, mam pocit horecky, ale i zimnice, strida se to, čelo mam horke jak pri 40stupnich. Dale se objevuji navaly, na jidlo chut nemam, kdyz si neco dam, tak to bud chvilkove pomuze, nebo nic. Porad chodim na malou (to nejspis od ledvin). Mam pachut v ustech. Takze to vypada na prekopnuti, protoze at udelam cokoliv nic me nepomuze. Hlava respektive spanek setrvacne nesnesitelne boli, navaly, horkost, chlad, neustale chozeni na zachod. POMOC

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím vás Sandro,
díky za dotaz.
užití pervitinu způsobuje, krom jiného, i zvýšení krevního tlaku a tepu. Odtud mohou bolesti hlavy pocházet. Může dojít i ke krvácení do mozku, nebo naopak nedokrvení některých částí mozku. Může jít o závažné zdravotní komplikace. Mohou způsobit nenávratné zdravotní poškození včetně nevratných.
Neberte to na lehkou váhu, vezměte rozum do hrsti a vyhledejte odbornou zdravotní pomoc. Ideálně na neurologii v některé nemocnici. Nejde tedy o vedlejší, ale přímé účinky pervitinu.
Když čtu váš dotaz, říkám si, jak si to užíváte, ten pervitin. Není již čas zamyslet se a zkusti s tím něco udělat? Kdybyste chtěla, napište.
Jakub Chudomel