Pervitin vztah
Laura
Dobry den, chci navazat na muj predesli dotaz ohledne mehl vztahu s pritelem a problemy ohledne drog. Kdyz se nam tedka posledni dny opet stala ta stejna situace s tim, ze pritel byl odtazity, vztahovacny, emocialne nesrovnany, absolutne jiny clovek, tak kolikrat jsem si toto zazila a postupem casu jsem krome hadani a zbytecnych rozebirani jeho paranoickych jevu a vysvetlovani jeho vymyslenych predstav jsem se naucila od nej se odtahnout ve smyslu , ze bych si nedovolila mu udelat nejaky naschval, nebo ho nedej boze podvest, nebo udelat neco co by mu pote ublizilo na TAJNO, nic co by bylo proti nasem vztahu jako takovemu ani v takove vyhrocene situaci bych si proste NEDOVOLILA. Ovsem i po jeho delsim spanku tudiz probrani tedka citi ke me neduveru, protoze kdyz mu nemam chut odepisovat, nejak se s nim videt, tak mi neveri, ze jsem byla doma, podezira, co asi jsem delala, absolutne nelogicky postoj, dela nepatrne naschvaly na oplatku, ale ja mu na to neodpovidam, protoze to smysl nema, po zkusenostech si to bohuzel dovolit rict. Neveri mi, ze jsem byla doma, ma dojem, ze jsem kvuli tomu, ze jsem sla spat pozde nad ranem, diky tomu, ze jsem premyslela nad celou situaci, tak ho napada, co asi jsem tak mohla delat. Absolutni neduveru ke me má, absolutne jiny clovek stale a porad i po dlouhem spanku a i pote co jsem mu vse objasnila uz predem, ale jelikoz uz nemam silu to dal snim rozebirat, radsi jsem doma a neodpovidam. On za normalni situace me moc dobre zna, ze bych mu nikdy v zivote neudelala nejaky naschval nebo neco proti NEMU. Vim, ze to vzdy prejde, ze mu to docvakne po nejakem case, ale stejne vzdy se bojim, kdy prijde ta chvile a jestli vubec prijde, jestli kdyz se nebudu ozyvat jestli nezustane v domneni, ze ON MA PRAVDU, ze v podstate ja mu lzu. Zkratka, abych to shrnula. Ja i po mem utrpeni poslednich dnu a rozebirani toho co se delo jsem se zkratka od nej odpoutala, ale ve smyslu, ze nedelam nic co by vztah nejak nicilo, jen zkratka jsem doma sama, ale nepdpovidam mu na jeho nelogicke otazky. Moje otazka zni: bude to tak jako vzdyck, ze si to nakonec vse uvedomi, i kdyz mu neobjasnim/nevysvetlim jeho nejistoty a neduveru, jestli jsem vubec byla doma? Protoze vetsinou mu na vse vzdy odpovim, ale to stejne kolikrat smysl nema, ale chci, aby si ucedomil SAM, ze ma jen jeho nesmyslne domnenky, ze jsem buh vi kde litala, kdyz snim travim vzdy 24h/denne a on to normalne VÍ. mam tedy pockat az se uplne \"probere\" z tech jeho výlevu a nasledne vse resit v normalu, protoze uz od jeho zpravy, ktera nebyla ve smyslu otazky \"ty si byla skutecne doma?verim ze ano znam te\",ale jeho zprava znela v jeho presvedceni, ze jsem doma NEBYLA. tudiz nejspis se ridim spravne, ze tedka chvilkovy odstup pomuze a pak az je na rade neco resit s drogami apod. Dekuji, hezky den

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Lauro,
díky za doplňující dotaz.
Jak to bude ve vašem vztahu a jak se přítel bude či nebude chovat nemám tušení. Popisujete sumu nedorozumění, nedůvěry, opatrnosti a odtažitosti. To, jak asi víte, není známka, a ani správné podhoubí, pro funkční vztah. Kdybyste nebrali drogy, tak vás pošlu do partnerské poradny.
Myslím, že vám užívání drog již tak přerostlo ve vztrahu přes hlavu, že možná nejste sami bez pomoci schopni jej vrátit do pro oba dva uspokojujících hranic a forem.
Chcete toho po mě víc, než mohu přes anonymní internet nabídnout a poskytnout.
Ale obecně vzato, asi nečekejte, že příteli samo dojde přesně to, co svojí nekomunikací sledujete. Naopak, jak píšete, vyvoláváte u něho podezřívavost a nedůvěru. Určitě zkuste spolu komunikovat. Věcně a klidně. Popište mu svůj pohled. Naše/tvoje braní mi ničí můj vztah k tobě, už to neberme/neber. A uvidíte, co bude dál. Jak jsem však psal minule a píšu i výše, možná se bez pomoci neobejdete. Nebojte se/si o ni někde říct. Když budete potřebovat kontakt, napište.
S pozdravem J.Chudomel