Muzu udelat radost?
mon27mar02
Dobry den, jsem byvala uzivatelka a sem tam vytridim trocha obleceni. Sama jsem byla na ulici a napadlo mne, jestli bych to mohla zanest primo do Kacka. Ja chodila Na Skalku a urcite by bylo tenkrat fajn, dostat i neco na sebe, nez vybirat kontejnery na pradlo atd.Samozrejme je to ale i starost pro zamestnance a uz taknle toho delate dost. Proto se ptam:) S pozdravem a velkym diky za ty roky Marketa
S pozdravem a velkym diky za ty roky Markea

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Markéto.
Jednak gratuluji k úspěšné abstinenci, tyto a podobné zprávy nás vždy velice potěší.
Také je od Vás moc hezké, že máte snahu pomáhat a nezapomínáte na to, jaké to bylo, když jste sama byla na ulici...
Váš dotaz jsem konzultovala s kolegy z Kontaktního centra na Skalce a bylo by nejrozumnější se přímo spojit s kolegyní Ivetou Starou a domluvit se přímo s ní (má na starost erární šatník).
Telefon:   283 872 186, 605 240 501
Email: stara@sananim.cz
Moc děkujeme a přejeme další úspěšná období!
Vše nejlepší k dnešnímu svátku ☺.
Za tým Drogové poradny, s pozdravem Markéta Kordová