extaze
hihi
Zdravim
Je nebezpecne, kdyz uzivam extazi jako rekreacni drogu 3x max 4x do roku na party? Tvrdsi drogu bych si nikdy nevzal, studuji VS, tak chci vedet jestli takoveto uzivani muze mit nejaky nasledek treba na moji pamet, ci soustredeni, zmenu osobnosti..Zatim jsem vubec nic nespozoroval, ale pokud je to mozne, chtel bych tomu predejit.
Dekuji a preji hezky den :-)

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
Vnímám v dotazu jistý vnitřní rozpor.
Malá parafráze: "jezdím rychle v autě, ale nevím, jestli je to moc, abych se nenaboural/nezabil. Až se tak stane, budu se chovat opatrněji. Nebo, co mám dělat, aby se nestalo nic špatného?". Nejezděte rychle...
Rozumíte? Drogy nejsou úplně předvídatelné, naše tolerance na ně je velmi rozdílná. Vyloučit, že budete mít nějaký neblahý následek NELZE. Naopak. Vím, frekvence vašeho užívání je malá (cca 4 x ročně).
Kde jsou rizika:
- nevíte, co užíváte. Pod označením extáze je v Čechách k mání lecos, ale MDMA (což je substance označovaná jako extáze) to bývá málokdy, nebo s něčím kombinovaná.
- i jednorázové užití může způsobit fatální zdravotní ohrožení. skryté vady, vliv prostředí, dehydratace, etc.
Jste ochoten tato rizika podstoupit? Zvažujte pečlivě.
Hezké léto J.Chudomel