Pervitin marihuana zmena osobnosti
Laura
Dobry den,uz jsem vazne na dne.S pritelem bereme pul roku pervitin.On ho bere rok nepravidelne a pul rok takrka pravidelne kazdodenne semnou(snupanim).Uz to neni ten kluk ktereho sem milovala.Mam dojem,ze ma toxickou psychozu nebo schizofrenii nebo neco takoveho.Jsou dny kdy mam dojem ze ve spojitosti s marihuanou,se mu zmeni totalne osobnost.Uzavre se do sebe,nevnima okoli,tim ze spolu bydlime,tak to vse snasim ja.Ja pote nemuzu nic delat,nejsem schopna normalne fungovat,mam z nej uzkosti,strach,kdyz mu reknu ze nechci v takovy situaci vedle nej byt tak se urazi,rekne ze jdu proti nemu,ze nechape co resim,ale za normalnich okolnosti je to muž,se kterym si perfektne rozumim,sme jsme spolu pul roku a kazdy den 24hodin,ale to by nebyl takovy problem,spis ty drogy.nejde to nejak tomu zabranit misto vysazeni drog?nevime uz co delat nebo respektive ja.on taky ne,ale ja to schytavam v realne podobe,ale on?on nevnima svet.abych jednoduse popsala situaci,tak jeho stavy prijdou asi po delsich tazich a jsou plíživé,nejprve treba dela srandicky,ale absolutne nedokaze normalne komunikovat o normalnich beznych vecech,normalnich tematech pritom v normalu ANO.Oba se milujeme ale tohle neni normalni,uz nedokazu se dal nicit,vzdy pak je vse ok protoze on v techto chvilich nevnima co dela,ale ja nemuzu furt tema dnama plout a pretrpivat to,jsem z toho na dne.nejprve nedokaze normalne komunikovat a resi si svoje veci vubec jakkdyby nevnima mě,potom kdyz zacnu resit co se mu deje tvrdi ze nic a furt je docela v pohode protoze furt citi jistotu ze jsem u něj,furt ma jakkdyby potrebu byt v me blizkosti,nedokaze odeme jit pryc,podvedome ví,ze chce me mit u sebe,i kdyz me v techto chvili \"prehlizi\" ale proste chce me mit u sebe, ale ja jsem TAKY CLOVEK,On je potom dotceny, ze si to nenecham libit,dokaze z nej vyjit i nesmirna agrese a zlost,vetsinou tyto stavy míva kdyz se mu neco deje co ho jakkdyby OHROZUJE,Napriklad neco v rodine,nebo jeho abnormalne vymyslene bludy v hlave,ma prehnane emoce,ma pocit zkratka Z JEHO POHLEDU -ze se nic nedeje a ze ja kdyz uz se vyjadrim tak jdu proti nemu a z meho REALNEHO POHLEDU- delam pro nej vsechno na svete,tak jak on pro me kdyz je v pohode,ale kdyz chci zjistit co se mu deje,tak neni schopny se vyjadrit,ale ja nedokazu delat ze nic neni,jen tak vedle sebe prebivat,vidim to jak je v sobe uzavreny,nehledi na me,sice ze zacatku je Ke me hodny,protoze je semnou rad,ale potom uz proste to z nej vybuchne kdyz si to libit nenecham .VE FINALE JA JSEM TEN ZRADCE. Po nekolikate se toto deje. Chci uz mit jasno, proc se toto vse deje.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím Vás Lauro..
díky za dotaz.
Nebudu zbytečně chodit kolem horké kaše. Návykové látky a tvrdé drogy především, jsou pro jakýkoliv vztah naprosto likvidační. Spolehlivě. A nic s tím neuděláte. Tedy si musíte vybrat, Buď láskyplný vztah, nebo peklo plné podezírání, bludů, emočních výlevů, agrese, smutku, omluv a takto stále dokola.
Ve vztahu jste oba. Oba máte plné právo říct, že tohle už nechcete. Nikdo vás nemůže vinit z toho, že se ve vztahu chcete mít příjemně a bezpečně. To je naše nezadatelné právo. Nikdo druhého nevlastní. Rozhodnutí o vstupu do vztahu je stejně svobodné, jako rozhodnutí o jeho ukončení.
Tady jsou moje doporučení. Chcete li mít láskyplný a tolerantní vztah, přestaňte brát drogy. Jednoznačně, srozumitelně a bez výjimky toto chtějte i po svém partnerovi. Buď vám jde o zachování vztahu oběma, potom to možná spolu dokážete. Když některý z vás abstinenci neudrží, jděte od sebe. Nic dobrého vás totiž nečeká. Jenom peklo.
Pakliže byste chtěli oba, nebo vy, nějaký kontakt na pracoviště, kde vám mohou s abstinencí pomoci, určitě napište a já vám mohu v okolí vašeho bydliště nekoho doporučit.
Mějte se hezky, Jakub Chudomel