Pomoc pro dceru
katto
Dobrý den, obracíme se na Vás s prosbou o pomoc, jak postupovat dál v případě 16 leté dcery, u které jsme zjistili sebepoškozování a užívání marihuany. Návštěva psycholožky nám nepomohla, spíš se to ještě vyhrotilo.Hledáme další možné kontakty v oboru psychologie/psychiatrie, ale zatím osloveni odborníci mají volné termíny až v září. Nechceme ztrácet čas. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Pokud by pro Vás nebylo obtížené zajet do Prahy, můžete zkusit využít služeb naší Poradny pro rodiče, níže kontakt.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
GSM: +420 739 268 527          Email: rodice@sananim.cz
Více zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Nebo se můžete obrátit na kolegy z organizace Magdaléna o.p.s.:
http://www.magdalena-ops.eu/#
MUDr. Tereza Formánková, psychiatr, psychiatrická AT ambulance Mníšek pod Brdy
tel.: 739 570 997, 318 599 190,  formankova@magdalena-ops.cz
MUDr. Gabriela Jinochová, psychiatr, psychiatrická AT ambulance Kolín
tel.: 733 193 646, ambulance@magdalena-ops.cz
Mgr. Ondřej Sklenář, adiktolog, adiktologická ambulance Beroun
tel. 734 622 261,  ambulance.be@magdalena-ops.cz
Další kontakty naleznete v databázi odborných pracovišť zde:
http://www.drogy.net/databaze-kontaktu/
http://www.drogy-info.cz/
Pokud se budete potřebovat na něco doptat, neváhejte napsat znovu.
S pozdravem MK