Trestné činy pod vlivem
Romisek
Dobrý den , mám přítele se kterým mám děti a žijeme s pólu 8 let ... Kdysi sme byli oba uživateli pervitinu ale když jsem otěhotněla tak jsem okamžitě přestala brát... Po čase i přítel ale jelikož sme neměli moc peněz začal to prodávat a opět fetoval ... uz tehdy byl několikrát souzeny za řízení pod vlivem a dělal veřejné práce ... Po čase začal i drogy vyrábět a pod vlivem vykradl byt a rok a půl byl ve výkonu trestu ... Po návratu cca po 5 měsících začal zase fetovat a začalo byt problémy ze jsem ho podvadela když sedel uz Jen proto ze se zastavili kamarádi ... Ja mu Verna opravdu byla ale on si to nedal vy mluvit ... Začal brát perník jehlou a úplně se zbláznil... Byl agresivní a hodně a začal mě podvádět s hromadou žen ... Trvalo to asi 3 měsíce a pak nastoupil znovu do výkonu trestu pro ublížení na zdraví ... Odseděl si rok a my se dali cca po měsíci ve výkonu zase dohromady... Jenže po návratu domu nastoupil za týden do práce a tam opět si opět začal střílet :( pom měsíci skončil na nemocenské po pracovním úrazu . Sk tam si dal ale dalo s to vydržet ... Po měsíci a půl co byl na nemocenské si rozjel nehoráznou mejdan... Nechodil domu a začal mě podvádět a byl opět agresivní ... (Opět začal řešit ten první trest co jsem dělala ja když tu nebyl ) no a v té době se odstěhoval ja byla teda i rada protože jsem se ho hrozné bála a nechtěla sem ať děti zažijí jak mě bije (což před prvním trestem bylo na denním pořádku) Jenže to byl teprve mejdan ... Dával si cca 5 měsíců několikrát denně jehlou šílené množství spal snad noc dvě za týden a byl šílený ... Spal opravdu s každou horkou se kterou jen promluvil ... Třeba ji poznal a do půl hodiny co si s pólu dali tak měli sex... Přitom ale Prej miluje mě ... Vyspal se třeba i s několika ženami denně ... Chytli ho pak za volantem bez papíru pod vlivem 2x a jednou tam měl odcizení auta ... Nyní je na vazbě al ja bych potřebovala poradit co můžeme udělat pro to aby místo do výkonu šel na léčeni ... Jsem přesvědčena ze kriminál mu nepomůže a vyleze zase ještě horší... Jinak když nefetoval byl úžasný starostlivá chlap který chodil do práce a staral se o rodinu ... Ale co sáhl ma jehlu úplně jako by v něm byl někdo jiný ... Asi je to vyčerpávající ale uz si nevím rady ... Po nástupu do vazby s pokusil si vzít i život s tím ze nás tu zase nechal a ze uz nezvládne byt ve vezeni (jeho myšlenky po tom co se dostal ) prosím poraďte mi děkuji moc

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Chápu, že to je hodně náročné, už s ohledem na to, že máte děti a i Vy sama máte osobní zkušenost s pervitinem. Klobouk dolů, že jste to ustála.
Neuvádíte, odkud jste. Máme několik ambulantních zařízení v Praze, mimo jiné i Centrum pro osoby v konfliktu se zákonem, kontakt níže + odkaz s informacemi. Doporučuji se s kolegy spojit a informovat se možnostech, co by se případně dalo či nedalo udělat. Mají v tomto směru více ucelených informací.
Centrum pro osoby v konfliktu se zákonem (COKUZ)
Jugoslávská 662/27
Praha 2
mapa
GSM: 775 766 706, 601 575 130 (na úvodní konzultaci je třeba se telefonicky objednat)
Email: vezeni@sananim.cz
Provozní doba: PO - PÁ:  9.00 - 17.30
Středa: VV Praha-Ruzyně
Čtvrtek:  Světlá n.Sázavou/ Velké Přílepy
(Navštěvujeme také věznice Vinařice, Ostrov n. Ohří a Znojmo).
Více zde:
http://www.sananim.cz/centrum-pro-osoby-v-konfliktu-se-zakonem-(cokuz).html
Dále můžete využít Poradnu pro partnery:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Právní záležitosti můžete konzultovat zde:
http://poradna.asociace.org/webova-poradna/
Prostudujte odkazy, pokud něco nebude jasné, budete se potřebovat na něco doptat, tak neváhejte napsat kdykoliv znovu.
Přeji Vám dostatek sil, mějte se s dětmi hezky.
S pozdravem MK