pomoc
Milka
Dobry den.Jelikoz je to na dlouhe povidani,je mozno si s vama sjednat osobni schuzku??bydlim Pysely okr.Benesov.Jedna se o mou dceru je ji 26 let.Dekuji dekuji dekuji ze me snad pomuzets a poradite.Hezky den.H. xxxxxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, zachováváme anonymitu všech pisatelů.
Jak jsem uváděla ve své předešlé odpovědi, můžete se objednat do naší Poradny pro rodiče, opět přikládám kontakty a další info v přiloženém odkaze.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
Tel: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Více zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Než se na první konzultaci objednáte, můžete zatím prostudovat základní informace zde, viz odkaz:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Zdali byste chtěli zařízení někde blíže Vás, můžete se obrátit na jakékoliv Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, mimo jiné poskytují i poradenské služby blízkým osobám, kontakty zde v databázi: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh (v tomto případě Kontaktní centrum).
Pokud byste se potřebovali po prostudování informací v odkazech na něco doptat, neváhejte napsat kdykoliv znovu.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK