močové testy na thc
Draen
Dobrý den, mám takový měnší dotaz. Od té doby co chodím na THC testy z moči jsem čistej asi něco přes pul roku, chtěl bych se zeptat kdybych s kamaradem dal v jeden den jointa a dalších 29 dnu do dalších testů bych byl čistej, měl bych testy pozitivní ? Měřím něco okolo 165, vážím 75 kilo.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Co se týče doby prokazatelnosti z tělních tekutin, tak právě u THC (účinná látka marihuany) se drží v organismu nejdéle (ukládá se v tucích, ze kterých se postupně uvolňuje do organismu a tam metabolizuje). Testovaná osoba nemusí být nutně pod vlivem, nicméně, orientační test zachytí poměrně dlouho, že byla droga konzumována.
Detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
Detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce sliny = jako u krve
Zda byste měl nebo neměl, testy pozitivní Vám nemůže nikdo předem zaručit. Jde vždy o velmi individuální záležitosti, které se odvíjí od několika faktorů (intenzita/frekvence konzumace, individualita organismu, potažmo jeho schopnost se s procesem odbourání látek vypořádat, kvalita/čistota drog).
Netuším kdo a z jakých důvodů Vás testuje, ani co by Vám hrozilo za problémy, kdybyste abstinenci porušil. Rizika musíte zvážit jen Vy sám. Půl roku se o něco snažíte, jistě to nebylo vždy úplně jednoduché, chcete to jen tak zahodit?
Doporučuji vše ještě řádně zvážit!
S pozdravem MK