Pervitin a marihuana
Ondra
Dobrý den,
nevíte jestli se stává, že se do marihuany přimíchává pervitin? Napadá mě například pěstování závislosti dealerem... Někomu z mého okolí bylo v moči na testech objeveno s marihuanou i zbytkové množství pervitinu? Tvrdí, že o tom neví že to zřejmě přimíchali do marihuany... Napadá mě spousta možností proč by se to opravdu dít mohlo. Druhá možnost je, že lže a zkusila obojí. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Ondro, zdravím Vás,
děkuji za důvěru. Nemohu to sice zdaleka vyloučit, protože distributoři drog se často neštítí ledasčeho, ale určitě se tak běžně neděje.
Daleko pravděpodbnější je, že dotyčná buď pervitin vědomně užila a z nejrůznějších důvodů se ke skutečnosti nechce přiznat, nebo už méně pravděpodobné, že jí bez jejího vědomí někdo podal drogu jiným způsobem, například přidal do pití. S tím se občas setkáváme.
Budete li mít chuť o problému napsat více, můžeme se něj konkrétněji podívat a zvážit, co by se ním dalo dělat.
Pokud napíšete do skryté poznámky, případně bude li to Vaším přáním, nemusíme dotaz, ani odpověď uveřejňovat vůbec.
Pošleme Vám kód, který vložíte do světlého obdélníku "kód otázky", pod nadpisem "ODPOVĚĎ PODLE KÓDU", v pravém horním rohu titulní strany naší poradny. Pak budete moci dotaz i odpověď číst jenom a pouze Vy.
Přeji Vám co nejklidnější léto,
Amrit Sen.