dotaz
Iva
Ráda bych se došla osobně poradit ohledně partnera, mám podezření, že bere drogy. Jaké nevím, absolutně se v tom nevyznám. O mém podezření zatím neví.
Jsem z Prahy.
Děkuju za typ. Iva K.xxxxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Ivo.
Využít odborné pomoci, je rozumné. Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit přímo na naše zařízení specializující se na práci s rodinnými příslušníky, kontakt a další info níže v odkaze. Je třeba se nejdříve telefonicky objednat.
Než tak učiníte, můžete prozatím prostudovat základní informace, zde v přiloženém odkaze:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/5
Praha 1
mapa
Mob: 739 268 527  Email: rodice@sananim.cz
Poskytujeme bezplatné a nezávazné služby, více se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Prostudujte odkazy, pokud se budete potřebovat na něco doptat, neváhejte napsat klidně znovu.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK
P.S. Vaše příjmení jsme záměrně umazali, snažíme se udržovat anonymitu všech pisatelů.