spatny nastrel
sam
Dobry den, dali jsme si s pritelkyni pervitin nitrozilne asi po 30minutach prislo to jako kdyz se dostane do nastrelu kousek vaty(zimnice,bolest kloubu,atp.). Tohle ale je mnohem horsi, oba nas strasne boli ledviny sotva se hybem. Pritelkyni pred chvili bolel hrudnik. Poradte prosim co delat,kdyz nechceme jit k lekari. Diky

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Zdravotní komplikace se opravdu velmi špatně hodnotí na dálku, bez osobního kontaktu a vyšetření lékařem. Neumíme tímto způsobem odhadnout nakolik je situace vážná. Chápu, že k lékaři se Vám nechce, ale někdy je to nevyhnutelné.
Netuším, odkud jste. Pokud jste z Prahy, zajděte si alespoň do našeho Káčka a vše co potřebujete, zkonzultujte, případně se nechte ošetřit. Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog poskytuje nezávazné, bezplatné a anonymní služby, nemusíte se ničeho bát. Nemusíte se ničím prokazovat, ani se nijak zavazovat. Zdali žijete někde úplně jinde, tak si zavolejte na poradenskou linku, kontakt níže a poraďte se alespoň po telefonu (dnes je naše Káčko také otevřené).
Ráda Vám pošlu kontakt na Kontaktní centrum u Vás, ale potřebuji vědět, jaká města máte v blízkosti (větší města), s tím, že byste si tam zítra mohli zajít (dnes je státní svátek).
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby (takže můžete i dnes do 20hod).
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Rozhodně už nic nekonzumujte, ani ničím nepřebíjejte, bůh ví, co jste užili (často bývá pervitin s něčím namíchán), aby nedošlo k nějaké kontraindikaci. Pokud by se Vám zdravotní stav zhoršoval, tak neváhejte zavolat pomoc.
Pokud se budete potřebovat ještě na něco doptat, tak klidně napište. Přeji, ať je Vám brzy lépe.
Tak se držte!
S pozdravem MK