Otrava
Ptrik
Dobrý večer mám prosbu kamarád mi včera oznámil že chce odejít na onen svět, vyběhal si recepty na tablety typu neurol rivotril a Zolsana, je možné že se mu to podařilo? Bydlí sám tudíž nikdo ani rodina neví co s nim je protože náhradní klíče nikdo nemá ani rodina, a hlavně nezvedá telefon, a když jsem byl naposled u něj měl i pěknou zásobu alkoholu. Nevíte prosím co mám dělat? Bojím se že se mu to podařil. :( Děkuji za odpověd Michal

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Michale.
Pokud se kamarád rozhodl vše, co si obstaral, zkonzumovat, Vám neumíme říct. Pokud hovořil o tom, že chce ukončit svůj život, je to možné, ale také to všechno může být jinak. Těžko dělat objektivní závěry tímto způsobem podle několika málo informací přes internet.
Psal jste již včera, netuším, zda se Vám nepodařilo s kamarádem spojit.
Pokud ne, asi bych se buď obrátila na záchranný systém, vysvětlila situaci a požádala o otevření bytu. Nebo se domluvila s rodinnými příslušníky, ať otevření bytu zajistí sami.  Nebo aby Vám povolili byt svépomocně otevřít (ale řešte to s rodinou, nejlépe ať je někdo z nich u toho, ať pak nemáte problém, že jste vniknul nezákonně do bytu, třeba je kamarád úplně někde jinde). Asi bych to neodkládala.
Rozhodně budu ráda, když dáte vědět, jako to dopadlo!
Držím palce, MK
P.S. pokud budete chtít situaci zkonzultovat po telefonu, zde linky:
Tel.: 222580697 non stop telefonická krizová pomoc
Tel.: 224919293, 224915402 - první pomoc při otravách, nepřetržitá lékařská služba