Drogy-testy!!!
Nelka
107156 no jo,ale oni vi o xct,ale nevi o piku,nechcu at to zjisti,chci jen vedet,kdyz pujdu na jakekoliv testy,tak jak dlouho mam tyhle drogy v krvi nebo v te moci....diky Nelka

Odpověděl: Jana Justinová
Pervitin se z moči pozná maximálně 14 dní, většinou se uvádí 1-7, a to v závislosti na tom, kolik berete, jak často a jaký máte metabolismus. U extáze je to zhruba stejné. Testování z krve se opravdu moc často neprovádí (používá se například u dopravních nehod), ale pokud by ho rodiče zaplatili (a není to málo), je to možné. Z krve se toxické látky poznají kratší dobu než z moči. Je z ní ale možné určit množství látky v těle, což se z moči nedělá. Možná ale rodiče mají důvod, proč se o vás bát, když už přistoupili dokonce i k testům, což je myslím pro ně ještě méně příjemné než pro vás. Nebylo by lepší si o situaci s nimi radši otevřeně promluvit, než s nimi takhle bojovat. Co tím získáváte?