Detox,diazepam
S
Dobry den s alkoholem sem opet zacal a tak mesic piju tak 15 piv denně ted sem sel na detox a dostavam 3xdene diazepam po 10 mg chci se zeptat jaky muze mit ucinek kava s prasky. A na jak dlouho muze byt detox . Mam uzkosti a deprese protoze me pronasleduje urcita osoba u ktere sem bydlel . Dekuji a omlouvam se ze otravuji

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za otázky.
Na otázku interakce kávy a diazepamu jsem Vám odpovídal v odpovědi k dotazu pod číslem 477125.
Pokud se jedná o délku detoxifikace - to je hodně individuální a závisí na mnoha faktorech. Řekněme, že detoxifikace může probíhat v řádu několika dní až několika týdnů. Bohužel nejsem schopen přesně říci trvání - jednoduše, bude to trvat tak dlouho, jak bude potřeba.
Co je však podstatnější, je fakt, že jste se na detoxifikaci rozhodl jít a že se tam držíte. To je velmi záslužné a je dobře, že jste se tak rozhodl. Je jasné, že to je náročné, ale určitě se kolegové budou snažit Vám co nejlépe pomoci, ale hlavní část práce, ta je na Vás... Každopádně můžete těžit motivaci a sílu z Vašeho rozhodnutí se detoxifikaci podrobit.
Stačí to takto? Pokud byste potřeboval, neváhejte napsat další dotaz.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec
P.S. Neotravujete, od toho jsme tady.