TO LILY!!!!
aqua xxx
Ahoj Zuzko,co se deje,ze si me nenapsala na e-m??Doufam,ze si v poradku.Hele tady mas este jednou muj mail a staci me jen napsat ten tvuj a ja ti napisu,protoze tady pres to uz psat nemuzu.......mam o tebe strach,tak se me prosimte ozvi!!!Martina...barbell@seznam.cz

Odpověděl: Bára Orlíková
Moc vašemu vzkazu nerozumím, ale předávám dál. Lily si ho doufám přečte a taky doufám, že je v pořádku. A doufám, že jste taky v pořádku a taky, že víte, co děláte, pokud se snažíte s Lily zkontaktovat bez ohledu na to, abyste věděla, jak na tom je. Jen nevím, zda jsme nějak napomohli tomu, že máte pocit, že nemůžete psát přes poradnu... Jestli ano, tak nám o tom možná zkuste napsat, abychom věděli, o co jde a případně vám mohli být nadále k dispozici.