Pomoc pro dceru.
pindruše
Dobrý den,
nevím co dělat,má dcera(25 let)se přiznala k užívání marihuany a pervitinu.Po 6 letech samostatného života se vrátila domů a prosí o pomoc.
Prosím poradíte mi na koho se obrátit kde hledat pomoc.
Předem děkuji za odpovědˇ.
S pozdravem P.M.
Liberecký kraj

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Rozhodně by bylo dobré, abyste navštívili v Liberci kolegy a o všem se více a podrobněji poradili v osobním kontaktu. Nejenom, že si doplníte informace, poradíte jak s dcerou vhodně komunikovat a tím ji třeba lépe podpořit ke změně. Také se dozvíte o možnostech, které by dcera případně mohla využít. Získáte tím i určitý druh podpory pro Vás, což si v takto nelehkých situacích jistě každý rodič zaslouží. A to bezplatně, nezávazně. To znamená, že můžete pouze přijít a poradit se o možnostech. Doporučuji si na uvedená čísla nejdříve zavolat a objednat se.
Centrum ambulantních služeb Advaita
Rumunská 14/6
Liberec
Tel: 482 750 607, 603 829 730
Email: cas@advaitaliberec.cz
Provozní doba:
PO                 13,00 - 20,00 (od 18hod pouze po objednání)
ÚT, ST, ČT      10,00 - 20,00 (od 18hod pouze po objednání)
PÁ                  10,00 - 17,00
Může se stát, že se nedovoláte hned na poprvé (zejména po 18hod kdy pracovníci mají neobjednané konzultace), nenechte se odradit a zkoušejte to.
Centrum se nachází ve středu města Liberce. Od terminálu MHD (Fügnerova ulice) cca 5 min pěší chůze podél tramvajových kolejí směr Lidové Sady, mezi palácem Syner a křižovatkou na Šaldově náměstí. V budově dříve sídlil Červený kříž.
http://advaitaliberec.cz/programy/centrum-ambulantnich-sluzeb/
Než se na první konzultaci objednáte, můžete prostudovat základní info zde:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud se budete potřebovat na něco doptat, neváhejte napsat znovu.
S pozdravem MK