vztah
cor
Bral jsem několik let perník a spadl jsem totalně dolu, prisel jsem o kamose rodinu atd. Po neskutecnym trapeni jsem dokazal prestat ale nemuzu nebo neumim si ted nejaky rozumny vztah s holkou je mozny ze me drohy zmenily? Dik za odpoved ps. Neprestavam verit ze jednou najdu :)

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
Zdali a jaký podíl má vaše užívání pervitinu na tom, že momentálně nemáte "rozumný vztah s holkou", lze takto těžko říct.
Ale začnu od začátku. Předně gratuluji k abstinenci. Držte se. Dobrá práce!
Užívání drog, které je v řádu let a rozvine se do závislosti, člověka určitě nějak změní, poznamená. Ale zjednodušit to na zhoršené navazování vztahů asi nelze. Chápu z dotazu, že jste přestal sám, bez odborné pomoci a podpory. To je dobré, jste asi odhodlaný, ale možná by bylo na místě se teď s někým poradit. Jsou různé služby tzv. následné péče, které se například právě otázkou navazování vztahů u lidí se stejnou zkušeností (drogy) zabývají. Každý jsme trochu jiný, a proto nelze takovou otázku paušalizovat a odpověď zjednodušit. Nepíšete, odkud jste.
V Praze podobné poradenství nabízí SANANIM
http://sananim.cz/dolecovaci-centrum-s-chranenymi-byty-(dc).html
nebo Drop In http://www.dropin.cz/index.php/centrum-nasledne-pece
Kdybyste chtěl kontakt na někoho mimo Prahu, napište.
Jasně že nepřestávejte věřit, že někoho najdete. Máte li a udržíte zdravý životní styl, není důvod, aby to dopadlo jinak. Zvažte konzultaci. To se většinou můžete něco potřebného o sobě dozvědět.
Hodně štěstí Jakub Chudomel