Hulení
Zdeny518
Dobrý den
Chtěl bych se zeptat....Zda je možné abych si uvědomil..a všiml ..že jsem schyzofrenik ? Nebo tak něco...Marihuánu kouřím 9 let ... především rostliny s větším obsahem THC.....užíval jsem i 4 roky Pervitin...(nosem)... Další můj problém je psychická závislost na marihuaně...
Je možné rozebrat to přes Email ?
Děkuji Z.T

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Na veškeré dotazy odpovídáme prostřednictvím této Drogové poradny, na soukromé emaily odpovědi bohužel neposíláme.
Můžete zkusit naspat to, co potřebujete do skryté poznámky, ta není součástí veřejné části webu. Můžeme také dotaz spolu s odpovědí neuveřejnit, pokud si to budete přát a vyvěsit ho tvz. skrytě. To znamená, že nebude na veřejné části webu, zobrazí se pouze Vám po zadání svého kódu, který obdržíte při vkládání dotazu.
Rozumnější by, ale bylo vše nezávazně zkonzultovat v osobním kontaktu - zde v odkazech kontakty a info o našich ambulantních zařízeních:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Tak to zvažte.
Mějte se zatím hezky, MK