Škrabání v krku
Honza123
Dobrý den,
Zdůrazňuji že je mi 15 a alkoholu se snažím co nejvíce vyhýbat ( kouřím druhým rokem ) z kouření žádné zdravotní problémy nepociťuji.
Byl jsem na rozlučce kde jsem výjmečně vypil poměrně dost alkoholu koňak,vodka,jelzin, pivo atd.. Když jsem odcházel z rozlučky tak mě hodně škrábalo a trošku bolelo v krku po vyspání jsem se cítil líp. Je možné že mám krk jen podrážděný ??? Na internetu jsem našel články o infekci jícnu a pod. Trosku se bojím :( předem děkuji za odpověď Honza123

Odpověděl: Amrit Sen
Honzo, zdravím Vás, díky za důvěru.
Internetové poradenství má své limity. Nejen my, ale ani nikdo jiný Vám na dálku spolehlivě neřekne, co Vám vlastně je. To může pouze lékař, poté, co Vás vyšetří.
Můžete mít krk podrážděný z kouře a destilátů. Je právě období letních angín, takže může jít také o její počáteční fázi.
Nepíšete nic o zvýšené teplotě, nebo dalších projevech. Každopádně, pokud bolest a podráždění neustoupí, nebo budete mít zvýšenou teplotu, určitě k lékaři zajděte a kápněte božskou.
Chápu, že Vám nemusí být příjemné případně vysvětlovat, jak jste si alkohol opatřil, protože ze zákona Vám ho, jak jistě dobře víte, jako nezletilému, nikdo podat, natož prodat, nesmí.
Nikdo Vám hlavu neutrhne, maximálně Vás přehne přes koleno, ale nejspíš ani to už dávno nehrozí.
Nic takového Vám nepřeji a troufám si odhadovat, že když od 13 let kouříte a v patnácti pijete tvrdý alkohol, přežijete i výtku dospělého.
Nebudu Vám kázat, ať hodí kamenem, kdo je bez viny. Buďte na sebe opatrný, balancujete na hraně průšvihu daleko horšího, než, že Vás někdo sprdne.
Doporučuji Vám najít si jiný druh adrenalinalinové zábavy, jinak si můžete zkazit život dříve, než se stačíte pořádně rozhlédnout.
Přeji Vám vše dobré, ať jste zdravý,
pohodové prázdniny, Amrit Sen.