Pritel si picha
Pivodamka
Dobry den , nedavno jsem psala o radu a moc dekuji za odpoved bydlime pobliz Olomouce pritel souhlasi s lecbou jen ne na bazi ze ho zavrou na 3 mes. Spise ti poradny a pod. Jste tu neuveritelne laskave a ja mocdekuji za pomoc

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Děkujeme za Vaše díky, zpětná vazba nám vždy udělá velkou radost.
Je fajn, že přítel souhlasí s využitím odborné pomoci, u Vás se můžete obrátit na kolegy z organizace Podané ruce, mají ve Vašem kraji několik specializovaných ambulantních zařízení, jistě si nějaké vyberete: http://www.podaneruce.cz/kontakty/kontakty-na-pobocky/
Kontaktní centrum v Olomouci
Sokolská 551/48
Olomouc
Mob: 778 411 689
Vedoucí: Bc. Lucie Bezděková, DiS., Mob: 774 991 625
Email: kcentrum.ol@podaneruce.cz
Najdi na mapě
Provozní doba: PO až ČT 9,00-17,00, PA 9,00-12,00
Více informací zde: http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-olomouc/
Poradenských služeb můžete čerpat i Vy, jakožto blízká osoba, abyste měla možnost lépe pochopit, čím partner prochází a mohla mu být oporou, aniž by Vás to mělo nějak ohrozit. Můžete si doplnit informace o celé této oblasti, zkonzultovat jak vhodně komunikovat, jak pomáhat, aby pomoc nebyla kontraproduktivní, ale účinná a pro Vás bezpečná, atd...
Pokud se budete potřebovat na něco doprat, neváhejte napsat kdykoliv znovu.
Přejeme partnerovi i Vám dostatek sil ke všemu co budete potřebovat.
S pozdravem MK