brala ma matka drogy?
adrianka
dobry den..je mi 19 let od nejakych 11ti let sem se nejak zacila o drogy.(co jsou zac,proc je lidi berou,jake to je byt na droze atd) ale nebrala sem! ale zacla sem se bavit s lidma kteri ano.Lakalo me to a tak sem zacla vyhledavat tyhle lidi a rikala si ze je chci zkusit.Pak si nasla v 18 letech pritele ktery bral pervitin a rekl mi ze ma matka 100% brala drogy ze to pozna a ze zdrejme i v tehotenstvi ze mam taky takove ty priznaky..(nadmerna hyperaktivita,dokazala jsem nespat i 3 dny v kuse,jsem pry agresivnejsi,a mam zachvaty dokazu se nastvat a rvat hazet nabytkem vyvolavam konflikty a jsem i pry vykroucena) ja se zacla smat nechapala jsem..moje mama ma ty same \"priznaky\" jako ja.Ja mu neverila ale po roce sem zacla uzivat pervitin taky..snupu a obcas kourim beru necele 4 mesice a zacinam si uvedomovat ze mel asi pravdu..dala jsem si poprvy a strasne mi to chutnalo a hnef sem vedela ze chci brat porad..nejdriv mi stacilo za 100..ale po cca mesic mi nestacilo..nyni potrebuju tak za 300-400 a docetla jsem se ze je to vse diky mi matce..je to pravda ze brala i ma matka? ( par lidi mi reklo ze ji zna jako mladou a ze opravdu brala) nechce se mi to verit..prosim o odpoved dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Adrianko.
Zda užívala drogy i Vaše matka Vám nemůžeme podle mála informací zodpovědně určit. Kdo by Vám to mohl říct s jistotou, které by se dalo věřit, je pouze ona sama.
To, že Vás tato oblast zajímala od dětství, sama jste uživatele vyhledala, našla si závislého přítele a drogu zkusila, nemusí nutně znamenat, že Vaše maminka v těhotenství užívala. To, co popisujete, jsem slyšela od mnoha klientů, kteří mají rodiče, co nikdy žádné drogy nebrali, ani je nazkusili.
Může to být pravda, ale také vůbec nemusí. A jak to doopravdy bylo nebo nebylo, Vám opravdu neumíme říct.
Jste teď ve fázi, kdy Vás droga oslovila, baví Vás, je Vám s ní dobře. Nemusí tomu tak být vždy, může se to záhy obrátit a můžete se dostat do nemalých problémů. Nechci Vám teď Vaše užívání rozmlouvat, bylo by to asi stejně zbytečné, ale ráda bych Vám sdělila, že můžete napsat kdykoliv, stejně tak se můžete obrátit na jakékoliv Kontaktní centrum, které pracuje s aktivními uživateli nelegálních drog.
Buďte opatrná, když budete potřebovat, napište.
S pozdravem MK