léčba suboxonem/spěchá to!!!
Josef
Dobrý den mě nevyhodily jen mi dali spopku na 1měsíc do 11.července a ja to potřebuju vyřešit na těch 14 dní a pak už tam mohu zase začít docházet takže bych potřeboval někde napsat 1- 8-miligramový subuxony toď vše tak mi poraďte na koho se mám obrátit? Diky moc za radu ale opravdu to hodně spěchá!!;

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Josefe.
V předešlé odpovědi máte databázi specializovaných pracovišť (je jich více), tak se na to mrkněte, nějaké si vyberte, zkuste vysvětlit svou situaci a domluvit se zda by u nich šla dočasná spolupráce.
Chápu, že jste v nepříjemné situaci a rád byste věděl, kde Vás hned někdo vezme a předepíše hned, to co potřebujete. Já Vám, ale nemohu zaručit, kde Vás vezmou a jak to rychle půjde. To záleží na daném zařízení a jeho podmínkách pro přijetí.
Pro jistotu dávám odkazy s databázemi i sem:
www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh (Substituční léčba)
http://www.drogy.net/databaze-kontaktu/
www.sananim.cz
Tak držím palce, mějte se hezky.
S pozdravem MK