náhražka za drogu
kritrs001
Dobrý den, potřebovala bych vědět, co bych mohla použít za lék, při postupném odvykání od metamfetaminu. V žádném případě nechci ústavní léčbu, to nic neřeší. Dekuji za odpověď.

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den
žádný substituční preparát neexistuje. V současné době se věda v oblasti závislostní medicíny snaží najít nějakou vhodnou látku, ale po skoro 30 letech se stále nic široce účinného nedaří nalézt.
Chápu, že nechcete na pobytovou léčbu, ale existují i další možnosti léčby, např. ambulantní a del mého názoru, většina abstinencí nebo "léčeb", které nejsou v rukách profesionálů, tj. snaží se o ně uživatel sám nebo s pomocí neprofesionálů, skončí neúspěchem a tento pak může komplikovat další léčbu jedince.
Pokud Vám mohu radit, pak bych vytrval v přesvědčení, že se chci léčit a vyhledal pomoc profesionálů z nějaké služby pro uživatele návykových látek. Bohužel nepíšete odkud jste, ale pokud byste chtěla a napsala nám své PSČ, pak Vám rádi vyhledáme vhodnou službu.
Neváhejte napsat kdykoli další dotaz.
S pozdravem
Zbyněk Oktábec