SYN
jaja
ALE ANO REAGOVALA VOLALA JSEM DO KRUHU A POPSALA ME PRAC.VYTIZENI KVULI KTEREMU NEMOHU NYNI ODJET Z PRACE,MYSLELA JSEM ZE I TAKTO DOKAZETE PORADIT JAK SE MAM ZACHOVAT V DANE SITUACI,TO PRECI NENI PRO VAS JAKO PRO ODBORNIKY ZADNA TEZKA OTAZKA,KDYZ JSEM VAM POPSALA CELOU SITUACI A TO NEKOLIKRAT.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
bohužel Vás zklamu. Nebylo by v pořádku radit Vám na základě stručných informací, které se vejdou na pár řádků, v tak závažných otázkách, jako jestli syna vyhodit z domova, jestli mu ještě pomoci a jak, atd. Možná byste byla nemile překvapená i při osobní konzultaci, že Vám nikdo neřekne "udělejte tohle a tohle, protože tak je to správně". Je možné se spolu s Vámi dobrat toho, jak asi dopadnou různé scénáře, je možné Vás upozornit na některá rizika, která jste třeba přehlédla, ale rozhodnutí, kterým směrem se vydáte, je stejně nakonec jen na Vás, stejně jako zodpovědnost za něj.