opiaty
Josef
Dobrý den potřebuju okamžitou pomoc a fakt nevim co dělat chodim do remedisu už 8let teď mi dali stopku na měsíc protože sem musel do práce a tudíž sem se nedostavil na čas.Užívám subuxon a nevím kdo by mi pomohl napsa recept nebo jinak nejsem z Prahy a nechci chodit mezi faťáky kupovat něco na ulici žiju celkem normální život a bojím se že teď kuli tomu nebudu schopný chodit do práce a v klidu fungovat tak hrozně mi teď zkomplikovaly život co mi poradíte nevim si rady děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Josefe.
Nechci se Vás nijak dotknout, ale pokud vím, tak ze substitučních programů se nevyřazuje jen tak pro nic za nic, jistě k tomu kolegové měli pádný důvod. Jestli jste si to tak trochu nezkomplikoval Vy sám (?).
Zde v odkazech kontakty na odborná pracoviště:
www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh (v tomto případně Substituční léčba).
http://www.drogy.net/databaze-kontaktu/
http://www.sananim.cz/
Přeji, ať se Vám to podaří úspěšně vyřešit. Také doporučuji se ze vzniklé situace poučit a případně tak předešel dalším podobným.
Tak se držte!
S pozdravem MK