Rada
sefik
Potřebuji poradit jak v těžké životní situaci kdy potřebuji heroin k tomu abych mohl dál fungovat a neni k sehnání nebo je špinavý či příliš drahý se dostal k levnějšímu předpisu na Subotex který je podstatně levnější.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bohužel, úplně přesně netuším jak je to se substitučním programem přímo u Vás. Můžete se mrknout do databáze specializovaných pracovišť zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj, okres, město a druh (v tomto případě substituční léčba).
Nebo se obrátit přímo na kolegy z Kontaktního centra a informovat se o případných možnostech, přece jen mají jistě drogové služby ve Vašem kraji lépe zmapované.
Návštěvou Kontaktního centra se nijak nezavazujete, můžete se pouze přijít (a to zcela anonymně a bezplatně) poradit kdykoliv během provozní doby.
Tábor, Kontaktní centrum Auritus
Kontaktní centrum
Farní charita Tábor
Klokotská 114
Google mapsZobrazit na mapě
Tel.: 381255999
Mgr. Hana Vojtěchová
http://www.auritus.cz
Mějte se hezky, MK