jak dlouho
nikdo
Dobrej muzete mi prosim rict jak dlouho budu mit v sobe travu a pecko ktery jsem ja pako nevim proc si vcera vzal? Normalne neberu nic jen pivo jsem pako. Diky Vasek

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Vašku.
Jestli jsem to tedy správně pochopila, šlo o jednorázový experiment (?). Pokud je tomu tak, tak můžete počítat s tou níže uvedenou hranicí.
Vypisuji přibližné doby detekcí, podotýkám přibližné, u každého to může být trochu jinak s ohledem na individualitu organismu, kvalitu konkrétní látky a četnosti užití.
Pervitin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
THC:
detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Stačí to takto?
Pokud budete potřebovat, klidně ještě napište. Pro příště doporučuji drogy obejít pokud možno obloukem, ty rizika za to opravdu nestojí.
Mějte se hezky, MK