Péčko
Máma
Dobrý den. Jak mám pomoci dceři,která je 4 roky na pervitinu? Chce přestat,požádala mně o pomoc,ale já nevím kam se obrátit a jak správně postupovat. Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
fakt, že Vás dcera požádala o pomoc a chce s pervitinem přestat a změnit styl života, je naprosto rozhodující a velmi pozitivní. Nepíšete, kolik je dceři let, jak závažná je její závislost, jak žije, zda má nějaké dluhy, zda bydlí s Vámi apod. To vše je rozhodující pro ta, jaký druh pomoci zvolit. Pokud jste se tedy dohodly na spolupráci, pak by bylo nejlepší zajít společně do některého z center, která pomáhají závislým, a tady se domluvit, jak dál. Zdejší odborník s vámi zmapuje podrobně celou situaci a nabídne možnosti. Hlavní práci při tom bude samozřejmě na dceři, ale Vy jí můžete být velkou oporou. Zároveň tak můžete i Vy dostat odpovědi na některé otázky, které Vás třeba napadají, a nějakou podporu i pro sebe, protože ji určitě budete potřebovat.
Ráda Vám pošlu konkrétní kontakty na vhodná zařízení, pokud mi napíšete nejbližší dostupné město ve Vašem okolí.
Držím palce, Vám, dceři i celé rodině, aby se vám podařilo toto složité období rychle překonat.