Extaza 3 dni pred operaciou
Jimmy65
Zdravim. V piatok som uzil polovicu extazy. V utorok rano, co je zajtra mam operaciu v celkovej narkoze. Popil som vino, 3 absinty a 3 pohariky tulamore. O hodku som si dal polovicu extazy. Od piatka ma pobolieva hlava. Nejake rady?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Uvádíte, že jdete na operaci zítra, takže předpokládám, že máte potřebná vyšetření za sebou.
Také budete vyplňovat formulář, který bude mapovat Vaši zdravotní anamnézu a mezi otázkami, které se dotazují například na úrazy, aktuální užívání léků, dětské nemoci, rodinnou anamnézu, poslední užívání antibiotik apod. je i dotaz na kouření cigaret, užívání alkoholu a dalších drog. Dle mého názoru je dobré, aby lékaři věděli o všem. Především s ohledem na případná rizika spojená s kontraindikacemi v souvislosti s podáním medikace. Také pro anesteziologa je toto důležitá informace.
Pokud je operace plánovaná a Vy dopředu víte, že Vás čeká, byl dost nerozum konzumovat cokoliv...
Nejdete na operaci určitě pro nic za nic, přijde mi zbytečné, pokud máte zdravotní potíže organismus ještě zatěžovat drogami. Pro organismus, včetně psychiky je konzumace jakýchkoliv drog vždy velká zátěž.
Doporučuji zítra otevřeně komunikovat s lékaři, jen tak se uchráníte zbytečným komplikacím, které by mohli, nastat.
Přeji dostatek sil, ke všemu co budete potřebovat.
S pozdravem MK