Jak dál
Mirr
Můj problém je i má rodina a vztahy mezi námi,je to složité,mám sestru,ktera je o 3 roky starší, nebavim se s ni už několik let,protože když jsem mel nějaký problém,tak na místo pomoci me ještě víc potopila u rodiny atd a k tomu me vykopla z bytu který mel byt můj,od mamky,ona dostala po babičce,takže fifty fifty,ale nakonec je v uvozovkách v mém byte,do kterého jsem investoval a ona si ten svůj pronajímá.A to nikdy neprekousnu,!A to je jen okraj toho všeho,navíc mamka pije,ale je hodna ženská,maká,akorát si nepružná ze ma taky problem.A já jsem uprimnej,řekl jsem ji několikrát ze ma asi taky problém a to se samozdrejmne nelíbí,atd... Je to prostě kombinace táhnoucí se min deset let,dluzim na zdráv.poj,ma jakoby sestra me ohlásila z trvalého bydliště ,takže pět let neresim postu,jsem úplně vyřazen ze společnosti,trpim nejspis sociofobii,vadí mi i jít do mesta,mezi lidi.,je toho moc.Ja jsem člověk, který vždy da na pocit srdce,ziju duchovnem a v dnešní době jsou takový lide v teto společnosti označení za divný a k tomu si přidají ze beru,což je pravda,já si to dokážu přiznat,tak maji vždy jen jeden závěr,feťák, lhář atd.A jak pak mám žít a napravovat své chyby ve společnosti která nemá svůj názor,věří většině,a dělá jim dobře, ze je nekdo odpad společnosti,protože oni si tím ospravedlňují svoje životy,a nemusí si propouštět, ze kolikrát dělají i horší věci a ze jsou na stejně úrovni jako např.ja Fetak

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Jsem ráda, že jste se ještě ozval.
Doporučuji hned zítra se obrátit na kolegy v Chebu (viz kontakt a další info níže) a v osobním kontaktu více a podrobněji probrat možnosti, které byste mohl využít. Zprostředkovat léčbu v komunitě není pouze ,,někam zavolat", je potřeba splnit určité podmínky, jako například napsat a poslat žádost, motivační dopis, projít detoxifikační jednotkou atd. - s tím vším by Vám, ale pokud by Váš zájem i nadále trval pracovníci K-centra pomohli.
Nic nezkazíte tím, že si tam zítra zajdete a budete se o všem, co potřebujete nezávazně informovat.
Kontaktní centrum KOTEC
Kostelní nám. 15
Cheb
Kontaktní osoby:
Bc. Zuzana Skálová, tel: 739 570 108    vs.kc.cheb@kotec.cz
Mgr. Eva Jelínková, tel: 739 285 102    kc.cheb@kotec.cz
Provozní doba K-centra Cheb: Po - Pá 8:00 - 16:30
Další informace zde:
http://www.kotec.cz/regiony/cheb/kontaktni-centrum/
Tak se držte! Dejte vědět, jak to dopadlo a jak se Vám daří.
S pozdravem MK