alergie
Noone
Dobrý den, mám otázku týkající se zřejmě alergické reakce, opakovaně se vyskytující po požití MDMA. Zhruba v jednom ze tří případů mi běhm noci opuchnou rty a jsou i 3x větší než normálně, trvá to pak cca 2 dny, než se trochu uklidní. Nevím, jestli to je kombinací drogy s alkoholem nebo možnou příměsí.. děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Tímto způsobem to přes internet to nepoznáme. Organismus mohl reagovat na vyšší dávku, stejně tak na nějakou příměs v droze.
Stejně jako minule, připomínám, že se vlastně nedá zjistit (pouze toxikologickým rozborem) co vlastně všechno dané tablety vydávané za extázi obsahují. Jak jsem uváděla v předešlé odpovědi, dost často se stává, že tablety vydávané za extázi se s účinnou látkou MDMA ani nepotkalo a jejich složení je různorodé. Tam pak nelze vůbec předpokládat, co mohou organismu (psychice) přivodit za rizika. I kdybyste si pořídila tabletu s obsahem MDMA, stejně pak nelze odhadnout množství účinných látek a množství dalších příměsí.
Z tohoto důvodu nelze moc dobře předem vědět, co a jak bude po konzumaci probíhat, co se bude dít a co s čím bude reagovat (např. při současném užívání nějaké medikace, dalších drog včetně alkoholu).
Obsahy tablet se mohou tak různit, že na podobné otázky bohužel nelze zodpovědně odpovědět, pokud není známo jejich přesné složení.
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
Bohužel, takto na dálku toho přes internet moc nového nevymyslíme. Každopádně, buďte opatrná.
S pozdravem MK