Jak prestat
NoViSs
Dobry den jsem 10let uzivatel pervitinu ...ziju bezny zivot chodim do prace,sportuji,zdrave se stravuji...ale jsem temer kazdodenni injekcni uzivatel a newim jak prestat...nemuzu odejit nikam na delsi dobu lecit se,okolnosti mi to neumoznuji ??

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
děkuji za dotaz a důvěru, je moc fajn, že chcete s každodenním užíváním pervitinu něco dělat. Avšak váš text je velmi stručný, takže nelze moc posoudit, jaká léčba by pro vás mohla být vhodná. Možnosti ambulantní terapie existují a bývají určeny právě pro uživatele drog, co mají zázemí a dochází do zaměstnání. Zda to pro vás bude ta pravá cesta a zvládnete dosáhnout takového výsledku, jaký si představujete, je určitě na osobní konzultaci. Když mi napíšete, kde bydlíte (stačí větší město v okolí), zašlu vám kontakty na zařízení, kam se můžete obrátit pro odbornou podporu.
Mějte se fajn
Vilma Táborská