Sport na pervitinu
sport
Ahoj, zajima me, co by se stalo, pokud bych sportoval na pervitinu. Nejednalo by se o beh nebo nejakou extremne narocnou fyzickou aktivitu, ale i tak mam obavy z infarktu nebo neceho podobneho. Jaka je pravdepodobnost u zdraveho cloveka, pokud by uzil drogu v mensim mnozstvi?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Na to, co by se stalo konkrétně Vám, kdybyste sportoval na pervitinu, odpovědět nedokážu. Nezlobte se, nejsem vědma, ani astrolog. Co je ale jisté, že je sport na pervitinu cestou do pekel.
Že se obáváte možného infarktu, nebo jiných komplikací, je zcela na místě. Rizik je tolik, že by se mi do odpovědi ani nevešly.
Podle Vašich dotazů odhaduji, že jste drogový nadšenec a fanoušek, takže si odpustím veškerý popis škodlivosti drog, atd, nicméně chválím Vaši starost o zdraví.
Mohu Vám jen doporučit, abyste zkusil pobavit se, nebo si zasportovat bez drog. Ryzejší a trvalejší prožitek zaručuji.
Kdybyste ještě cokoli potřeboval, napište, rádi Vám odpovíme.
Přeji krásné léto, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.