Nákup Chvojníku čínského ze Slovenska
jin-jang
Mohu si legálně nechat poslat Chvojník čínský zakoupený ze Slovenska přes internet? Samozřejmě jen k přípravě nálevů pro vlastní potřebu? A kolik si mám dát napoprvé? Kolik asi obsahuje efedrinu?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Asi Vás zklamu, ale tato Drogová poradna spíše slouží jako pomoc lidem, kteří jsou drogami a jejich důsledky užívání ohroženi, pro jejich blízké osoby, odbornou veřejnost apod. Rozhodně bychom velmi neradi poskytovali návodné rady. Doufám, že to pochopíte.
Dále, nejsem sice právník, ale obávám se, že i domácí výroba léku či nálevu v tomto případě není rozhodná, neboť k výrobě léků, které obsahují omamné, či psychotropní látky nemáte patřičné povolení ze zákona.
Více si můžete informace zjistit pomocí webové právní poradny, která se úzce specializuje právě na oblast drog.
S poradnou se můžete spojit zde: http://poradna.asociace.org/webova-poradna/.
Mějte se hezky, MK