stáž
Lucie
Dobrý den. Ráda bych absolvovala stáž v terapeutické komunitě, jsem studentka VŠ sociální práce. Poradíte mi prosím na koho se obrátit se žádostí. Děkuji a přeji hezký den, Lucie F.xxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Lucie.
Váš zájem o odbornou stáž v naší organizaci náš těší. Netuším, jakou terapeutickou komunitu máte na mysli, naše organizace má komunity dvě (info v odkazech). Nejlépe uděláte, když se spojíte přímo s vedoucím dané komunity, kontakty níže.
TK Němčice/Heřmaň: http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn).html
Vedoucí zařízení: Bc. Martin Hulík email: hulik@sananim.cz
TK Karlov: http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk).html
Ta je rozdělena na dvě části, léčba mladistvých a léčba matek:
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-mladistvych.html
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-matek-s-detmi.html
Vedoucí zařízení: PHDr. Petr Vácha email: vacha@sananim.cz
Stačí to takto? Pokud se budete potřebovat na něco doptat, klidně ještě napište.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů.
Mějte se hezky, přeji úspěchy ve studiu.
S pozdravem MK