podezření na drogu v pití
babeta
Dobry den da se nekde sehnat nejaky test na drogy?mam podezrení ze mi neco skoncilo v pití....Halucinace,panicky stavy, takzvany zaseky.....a okno ....vše jen z vypravění

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Orientační testy na drogy se dají koupit běžně v lékárnách, jsou volně prodejné. Případně objednat přes internet, ale předpokládám, že byste to asi chtěla vědět hned, tudíž doporučuji koupi v lékárně. Dá se pořídit multi drogový test, který může detekovat nejčastější užívané látky, jelikož nevíte, co Vám kdo do pití hodil, asi spíš volila ten na více drog. V lékárně Vám jistě poradí. Použití je velmi snadné, podrobný popis jak s testem zacházet je přiložen v příbalovém letáku.
Dále bych doporučila pro příště dávat větší pozor, s kým sedíte u stolu, neodcházet od rozpitého drinku atd.
A jak Vám je teď? Je to lepší? Klidně ještě napište.
Přeji, ať je brzy lépe, s pozdravem MK