Káčko
Luděk
Diky za odpoěd. Nechci se lecit, potrebuju někomu ukázat asi abces a poradit se čim to mazat nebo tak neco. Jo a jsem z Prahy. Znovu diky Ludek

Odpověděl: Markéta Kordová
Luďku, opět dobrý den.
Pokud potřebujete ošetřit a zkonzultovat jak ránu léčit, můžete využít služeb buď terénního programu, nebo si zajít do Káčka, netuším co je pro Vás v tuto chvíli jednodušší.
Terénní práce probíhá ve všední dny od 14.00 do 19.00 hodin na veřejných prostranstvích především v centru Prahy.
V pondělí a čtvrtek od 14.00 do 18.00 hod. parkuje ve Washingtonově ulici (nedaleko Václavského náměstí u Vrchlického sadů) naše sanitka. Kromě výměnného programu a poradenství zde poskytujeme také základní zdravotní ošetření a testování na infekční choroby (HIV, žloutenka typu C, syfilis).
V lokalitách Prahy 2, Prahy 5 a Prahy 13 fungují terénní programy v úterý a v pátek od 14.00 do 19.00 hodin.
Místa, kde je možné terénní pracovníky kontaktovat, zjistíte na níže uvedených telefonních číslech. Část programu zajišťují externí terénní pracovníci, kteří navštěvují místa, kam se profesionální terénní pracovníci nedostanou (například byty injekčních uživatelů drog).
pevná linka: 224 920 577
mobil: 603 209 948 (po-pá 14-19 hod.)
mobil pro Prahu 2, 5 a 13: 774 002 235 (út, pá 14-19 hod.)
Jinak můžete kdykoliv během provozní doby navštívit Kontaktní centrum pro uživatele drog (bezplatně, anonymně, nezávisle), kde základní zdravotní servis také funguje, info v odkaze:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc)/co-nabizime.html
K-centrum naleznete na Praze 5 (ul. Na Skalce 819/15)
mapa
Provozní doba:
Pondělí:   13.00 - 20.00
Úterý:         9.00 - 20.00
Středa:       9.00 - 20.00
Čtvrtek:      9.00 - 20.00
Pátek:         9.00 - 20.00
Víkendy a svátky:   13.00 - 20.00
Stačí to takto?
S pozdravem MK