extáze
petr
Mám dotaz v pátek na akci jsem měl poprvé v životě dvě tablety extáze za jak dlouho muzu s klidným svědomím ridit?popřípadě jak to zjistím děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Petře, zdravím Vás,
uvádím orientační údaje, které máme k dispozici poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří - extáze je z tělních tekutin prokazatelná v těchto přibližných časových úsecích:
detekce moč -  maximálně do 14 dní (při občasné konzumaci do týdne)
detekce krev - 1 až 3 dny
detekce sliny/totožná jako u krve
Jak jsem uváděla výše, jde pouze o orientační údaje. Může to být u každého trochu jinak s ohledem na individualitu organismu, také záleží na intenzitě předešlé konzumace a kvalitě konkrétní užité drogy.
Zjistíte to tak, že si zakoupíte volně prodejný orientační test (jsou k dispozici na internetu nebo v lékárnách) a sám se otestujete.
Pozitivně hodnotím, že si obstaráváte info a chcete tak předejít případným potížím.
Mějte se hezky, MK