Problém s kouřením marihuany
Toman
Dobrý den, mám problém s kouřením marihuany. Kouřim už asi 10 let a!e posledni už asi rok mám po zakouření stavy na umreni. Začne mi být srdce plíce se zmenší na velikost hrášku sevře se mi břicho přijde silná nervozita nemůžu být v klidu ani sedět ani ležet je to velmi nepříjemné..to trvá tak půl hodíny až hodinu, poté se mi cely organismus uklidní a začnu teprv cítít pozitivní účinky a jsem v pohodě. Nevíte co by to mohlo způsobovat ?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Co přesně se může dít, bohužel neumíme posoudit dle několika mála informací přes internet. K objektivnímu a zodpovědnému posouzení by byl třeba osobní kontakt, vyšetření specializovaným lékařem, jedině ten byl mohl učinit nějaký objektivní závěr. Možná Vám dává Vaše tělo jasný signál, že marihuany prostě bylo moc, možná by nebylo od věci tento signál začít respektovat. Uvažoval jste o využití odborné pomoci? Můžeme Vám doporučit kontakty, když nám napíšete, jaká větší města máte v dobré dostupnosti. Když tak se ještě ozvěte.
Jinak se můžete mrknout na tento web: www.koncimshulenim.cz - jednak je tam plno užitečných informací, ale také je zde k dispozici on-line léčba.
Pokud jste v Prahy, můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení, v osobním kontaktu s kolegy více a hlouběji zkonzultovat vše co je potřeba (nezávazně a bezplatně).
Kontakt a další info viz přiložený odkaz: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29/komu-je-dst-urcen.html.
Mějte se zatím hezky, MK