hfdsfv
hdrjuz
Díky zkusim to. Nevim kde zacit. Dostal jsem se diky drogam do pruseeru. Potrebuju pomoc jsem uplne hotovej a nevim si rady. Muzu si zajit nekam jste nekde? Luky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Luky.
Dobře, že jste ještě napsal, jistě se dá nalézt nějaké řešení.
Tato Drogová poradna funguje pouze prostřednictvím těchto webových stránek, takže buďto zkuste napsat více, konkrétněji popsat co se děje a s čím máte problém (lze využít i skrytá poznámka, ta není na veřejné části webu vidět) nebo Vám můžeme doporučit nějaké zařízení (což by bylo asi rozumnější), pokud nám napíšete, o jakou lokalitu by šlo.
Naše organizace má krom této Drogové poradny (kam jste právě napsal) několik ambulantních zařízení v Praze, takže pokud by pro Vás nebyl problém Praha, můžete se obrátit tam, níže vypisuji kontakty, další info v odkazech.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Můžete přijít kdykoliv během provozní doby (i bez objednání), takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon: 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý:    8.00 - 17.00  (16.00 - 17.00 - rodič. Konzultace)
Středa:  8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek:    8.00 - 15.00
Pro navázání kontaktu s tímto zařízením nepotřebujete žádné doporučení. Nejjednodušší způsob je přijít na motivační skupinu, která se koná každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat. Kolegové Vám doporučí, jaká léčba či pomoc je pro Vás nejvhodnější apod. Pro ty, kteří se rozhodnou absolvovat léčbu v denním programu stacionáře, je motivační skupina jakousi vstupní branou.  Pokud je pro Vás příliš těžké přijít na motivační skupinu, můžete si telefonicky domluvit individuální konzultaci a zkonzultovat vše co potřebujete. Po té se svobodně rozhodnout zda dalších služeb využijete, či nikoliv.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Adiktologická ambulance SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Email: klinika@sananim.cz   (amb. léčba), case@sananim.cz (casemanagement)
Telefon: 724 521 913 (amb. léčba), 727 941 710 (casemanagement)
(pokud se nedovoláte, prosíme o zaslání SMS a trpělivost, ozýváme se hned, jak je to možné)
Ambulantní forma:
Pondělí: 9-17
Úterý: 9-13
Středa: 12-20
Objednání na konzultace je možné i mimo uvedené otvírací hodiny ambulance.
Terénní forma:
Úterý: 12-17
Čtvrtek: 9-17
Pátek: 9-17
Více zde: http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
Kdybyste se potřeboval po přečtení informací na něco doptat, tak neváhejte se ještě ozvat. Stejně tak, pokud jste někde jinde. V tomto případě prosím o uvedení větších měst, která jsou pro Vás dobře dostupná.
Mějte se hezky, MK