syn
jaja
D.denMAM DVE OTAZKY,SYN U TESTU POZITIVNI NA TRAVU A AMFETAMIN.
CO SI MAM PREDSTAVIT POD PIJMEM AMFETAMIN KONKRETNE U SYNA,MEL HALDY POUZITYCH ALOBALU POKUD TO S TIM SOUVISI VIM ZE INJEKCI BY NEUZIL,
A DRUHA OTAZKA RESIM ODHLASENI Z BYTU,MAM STRACH PROTOZE SYN SI BERE PUJCKY NEPRACUJE...TAKOVOU PRACI KRASNOU A ZA HODNE PENEZ MEL,ZACAL SE FLAKAT TED JE PI KAMARADECH...CO DAL MAM HO HLEDAT,VOLAT MU ,PSAT,JAK TO MAM RESIT ,JSEM SAMA BEZ PRITELE MAM BRATRA MAME VZTAH DOBRY VOLA DENNE CO JE NOVE U NAS...ALE JINAK OPORU NEMAM V NIKOM,PORADTE ,NEBO MAM SYNA IGNOROVAT A NECHAT VSE JAK SE VYVRBI...??

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás opět, Jájo.
Pokud byl test reaktivní na ,,amfetamin" mohl užít např. pervitin (či jiný stimulant). Aplikovat se dá různými způsoby, není nikde psáno, že se musí nutně užít jen injekčně.
Více info zde v odkazech:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/stimulacni-drogy-historie.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Opět připomínám (jako v předešlých odpovědích), že bude rozumné vše řešit v osobním kontaktu s kolegy u Vás. Pro jistotu opět uvádím kontakt na zařízení, kde můžete nezávisle a bezplatně vše zkonzultovat.
Kontaktní centrum Most k naději
Jilemnického 1929
MOST
Tel: 602 219 372, 476 102 288
Kontaktní osoba: PhDr. Dagmar Jandová
Email: vedouci.kcm@mostknadeji.cz
Provozní doba: PO - PÁ 8.00 - 12.00, 12.30 - 16.30
Více zde: http://www.mostknadeji.eu/ustecky-kraj/k-centrum-most/
Pokud budete potřebovat právní konzultaci, můžete se spojit s bezplatnou právní poradnou, která se zabývá přímo oblastí nelegálních drog - prostřednictvím webové poradny obdobným způsobem jako jste tak učinila u nás (tedy zadat nezávazný, bezplatný a anonymní dotaz, viz odkaz níže).
http://poradna.asociace.org/webova-poradna/
Mějte se hezky, MK