o jakou drogu muze jit?
Lenka
Dobry den.Mam 14letou dceru a posledni mesic se hodne zmenila.Skoro neji,nepije,je spava kdyz neni venku.Zhorsila se i ve skole.V kolektivu jsou deti co uzivaji nejake drogy a ja zacinam mit podezreni,zda neco nezkouzi take...dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Lenko.
Je pochopitelné, že máte o dceru strach. Obzvlášť, pokud víte, že její kamarádi nějaké drogy asi užívají.
Bohužel, nepoznáme na dálku a s minimálním množstvím informací, zda opravdu dcera drogy bere a pokud ano, tak jaké.
Přikládám odkaz se základními informacemi pro rodiče. Prostudujte je, zdali Vás k tomu něco napadne, neváhejte napsat znovu.
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Dále bych doporučila navštívit naší Poradnu pro rodiče, kde byste o svých podezřeních mohla více a konkrétněji s kolegy pohovořit, případně se poradit co a jak dál, pokud by se užívání nějaké drogy potvrdilo. Přes internet se tyto situace řeší velmi obtížně a nelze dělat objektivní a především zodpovědné závěry.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/5, Praha 1
mapa
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poskytujeme bezplatné a nezávazné služby, více se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
V případě, že žijete jinde, tak napište a uveďte, jaká větší města máte poblíž, pokusíme se Vás nasměrovat na jiné vhodné zařízení, kde byste se mohla osobně poradit.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK