Pomoc
Joska
Ahojte. Zajdu tam. A co mam říct? Bojim se ze me hned zavrou. Mam psa, potrebival bych taridit aby mi ho nekdo pohlidal kdyz se budu lecit. Pochopi to tam? Joska diky!

Odpověděl: Markéta Kordová
Josko, opět dobrý den.
Ničeho se nebojte, nikdo Vás nikam zavírat nebude. Taky není nikde psáno, že nutně musíte podstoupit léčbu v zařízení. Dnes je již plno dalších možností, třeba pro Vás bude dostačující ambulantní program a Vy se budete moc v klidu starat o svého psího kamaráda. Kolegy z organizace White Light osobně znám a tak Vám mohu zaručit, že Vás nikdo nikam nezavře, můžete se jen nezávisle informovat o možnostech, které byste mohl případně využívat a Vy se pak sám na základě získaných informací svobodně rozhodnete co a jak dál. Pokud by byla na místě léčba v komunitě, tak jistě pochopí, že si nejdříve musíte před nástupem své záležitosti, včetně psíka, vyřešit.
Doufám, že jsem Vás dostatečně uklidnila (?). Ničeho se nebojte a objednejte se. Držím Vám palce!
S pozdravem MK