Alkohol i pervitin
Karla
Ještě jednou Vás dnes zdravím.
Děkuji za výstižnou odpověď, jen mi teď leží v žaludku věc, že bych potřebovala nejspíš místo, kde by mi někdo mohl, jak píšete ve své odpovědi, poradit komplexně. Ne vybrat si mezi ambulancí, která řeší pouze závislost na alkoholu či pouze nelegální drogy.
To nemá pro mě tedy smysl asi ani jedna :(
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Karlo, opět dobrý den.
Já bohužel, na dálku a přes internet nepoznám, co je pro Vás primární droga. Nezoufejte! Ať už půjdete tam či tam a pohovoříte v osobním kontaktu s odborníkem, tak ten zmapuje Vaši situaci a doporučí Vám, co by pro Vás bylo optimální. Důležité je, ale začít situaci řešit. Při práci s drogově závislými se dává pozor i na konzumaci alkoholu, aby se například nestalo to, že dotyčná osoba bude sice abstinovat od pervitinu, ale bude pít jak duha. Nebo naopak.
Nebojte se, zajděte do nějakého doporučeného zařízení, popište, jak to máte jak s alkem, tak s drogami, věřím, že kolegové naleznou vhodné řešení.
Tak drží palce! Budu ráda, když dáte vědět, jak to dopadlo.
S pozdravem MK