Upřesnění dotazu Doporučení poradny
Karla
Spíš takhle, uživala jsem ho několikrat za svůj život, vždy jsem měla několikaměsíční období intenzivního užívaní, které se střídá s časově delším obdobím neužívání nebo spíš obdobím, kdy pervitin mám 1 za měsíc, či dva. Poslední období intenzivního užívání bylo v lednu a to předchozí říjen 2014-leden2015.
Naposledy jsem měla pervitin zhruba před měsicem, jednorázově.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím Karlo.
Děkuji za doplnění.
Pokud byste měla zájem navštívit přímo nějakou AT ambulanci, níže v odkaze přikládám databázi, kde naleznete adresy a kontakty na pražské ambulance. Obávám se ale, že pokud byste ji chtěla navštívit ještě dnes (zda jsem to pochopila dobře) nevím, jak moc dopředu je třeba se objednat.
http://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=14&r=2#result
Dotaz kdy naposledy jste užila pervitin, jsem mířila zcela záměrně, jelikož kdybyste se obrátila na zařízení specializované na nelegální drogy, můžete jich využít třeba hned. Kontaktní centrum lze navštívit kdykoliv během provozní doby. Tak to zvažte, co je u Vás primární problém, zda drogy nebo alkohol, dle toho doporučuji volit výběr zařízení. V samotném výsledku, ale je stejně potřeba řešit závislost komplexně, tedy obojí alko i drogy.
Naše organizace má v Praze tato ambulantní zařízení:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Můžete přijít kdykoliv během provozní doby (i bez objednání), takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon: 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý:    8.00 - 17.00  (16.00 - 17.00 - rodič. Konzultace)
Středa:  8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek:    8.00 - 15.00
Pro navázání kontaktu s tímto zařízením nepotřebujete žádné doporučení. Nejjednodušší způsob je přijít na motivační skupinu, která se koná každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat. Kolegové Vám doporučí, jaká léčba či pomoc je pro Vás nejvhodnější apod. Pro ty, kteří se rozhodnou absolvovat léčbu v denním programu stacionáře, je motivační skupina jakousi vstupní branou.  Pokud je pro Vás příliš těžké přijít na motivační skupinu, můžete si telefonicky domluvit individuální konzultaci a zkonzultovat vše co potřebujete. Po té se svobodně rozhodnout zda dalších služeb využijete, či nikoliv.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Adiktologická ambulance SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Email: klinika@sananim.cz   (amb. léčba), case@sananim.cz (casemanagement)
Telefon: 724 521 913 (amb. léčba), 727 941 710 (casemanagement)
(pokud se nedovoláte, prosíme o zaslání SMS a trpělivost, ozýváme se hned, jak je to možné)
Ambulantní forma:
Pondělí: 9-17
Úterý: 9-13
Středa: 12-20
Objednání na konzultace je možné i mimo uvedené otvírací hodiny ambulance.
Terénní forma:
Úterý: 12-17
Čtvrtek: 9-17
Pátek: 9-17
Více zde: http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
Mějte se hezky, MK