jak někoho dunutit jít na léčení??
věra
můj partner je drogově závislý přiznat to nechce ale je to tak jen se hádáme jestli to bude takhle dál pokračovat nevím jak to všechno skončí sem na dně svích sil poraďte mi prosím co bych měla dělat děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Věro.
Doporučuji prostudovat základní informace pro rodinné příslušníky zde na tomto webu: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html.
Dále se můžete obrátit na naše specializované zařízení určené rodičům a partnerům závislých osob a v osobním kontaktu vše více a podrobněji zkonzultovat. Zde kontakt a další info v přiloženém odkaze níže.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/5, Praha 1
mapa
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud jste odjinud a pražský kontakt Vám nevyhovuje, tak prosím napište ještě jednou a upřesněte, jaká města máte poblíž. Pokusíme se Vás vhodně nasměrovat jinam.
Mějte se zatím hezky, přeji dostatek sil!
S pozdravem MK